Znana liberalna stacja telewizyjna TVN24 obchodzi 15 rocznicę powstania (główny kanał istnieje już 19 lat).

#TVN, prowadzony od 1997 do 2001 roku przez Mariusza Waltera, wywołuje w Polakach mieszane uczucia.

Jest to głównie przyczyną propagowania przez TVN zachodnich laickich wartości, opierających się na skrajnej poprawności politycznej, co w społeczeństwie o konserwatywnych poglądach niekoniecznie musi się podobać.

Stacja ma za skórą wiele wpadek oraz manipulacji, które w prawicowych kręgach wyrobiły jej opinię mało obiektywnego źródła informacji.

Ostatni czas to pasmo nieustających wpadek dziennikarzy TVN.

Zła passa TVN

Pierwsza kompromitacja telewizji w okresie tegorocznych wakacji miała miejsce w połowie lipca, kiedy to portal internetowy TVN Warszawa podał informację o rzekomym rasistowskim ataku na czarnoskórego imigranta w jednym z regionalnych pociągów. Jednak z nagrań wykonanych przez innych pasażerów wynika, że to obcokrajowiec był sprawcą całej awantury.

Lider lewej części czwartej władzy w kraju ośmieszył się dodatkowo podczas Światowych Dni Młodzieży, kiedy to na wizji jeden z zakonników odmówił reporterowi udzielenia wywiadu po zorientowani się, z jakiej stacji jest dziennikarz. Parę dni wcześniej młoda Syryjka również podczas wejścia na żywo ośmieszyła ekipę TVN, której mimo wskazówek z góry nie udało się wyciągnąć z jej ust słów, pasujących do modelu propagowanego stacji, należącej do grupy Scripps Networks Interactive.

Z kolei w ubiegłym tygodniu kamerzyści TVN zostali przyłapani na oszustwie. Podrzucali butelki po piwie do śmietnika, do którego swoje śmieci wyrzucali policjanci zabezpieczający Światowe Dni Młodzieży w Krakowie. Chcieli w ten sposób oczernić funkcjonariuszy.

FOZZ a TVN

Obecny minister Obrony Narodowej Antoni Macierewicz wygrał w 2012 roku proces z Mariuszem Walterem oraz Janem Wejchertem, który został wytoczony przez dwóch ojców założycieli stacji TVN autorowi raportu weryfikacyjnego #WSI. Chodziło o słowa wypowiedziane przez Macierewicza podczas wywiadu, udzielnego dla gazety Rzeczpospolita. Macierewicz stwierdził, że z zawartych w raporcie dokumentów wynika, iż utworzenie stacji leżało w interesie komunistycznego wywiadu. Pieniądze grupie ITI miał przekazać Grzegorz Żemek - oficer służb wywiadowczych PRL

źródło: facebook, profil Nie oglądam TVN 4.0

Kopiowanie i wykorzystywanie treści opublikowanych na blastingnews.com bez pisemnej zgody Blasting Sagl zabronione. #FOZZ